پری ها ، دلنوشته های یک دختر

پری ها ، دلنوشته های یک دختر
دلنوشته هایی برای زنان و دختران ، اشعار عاشقانه و مطالبی برای دختران 
نويسندگان

بیا دوبار برگردیم به قبل، ان زمان که دیدمت ، ان زمان که دیدی ام.

بیا دوباره به چشمانم خیره شو و برایم حرف بزن

بیا دوباره به من زنگ بزن و بگو کجایی ؟

بگو میشود ببینمت ؟

و من با نگرانی بپرسم چه شده؟

و تو بگویی چیزی نشده فقط بیا حرف بزنیم

و من بخندم که باز دیوانه شده ای

بیا دوباره برگردیم به قبل،

پیام بده امروز تا کی سرکار هستی؟

و من بگویم مثل همیشه.

بیا دوباره زنگ بزن و بگو میایی کمی حرف بزنیم ؟

بگو نمی دانم چرا فقط برای تو می توانم حرف بزنم

بگو انگار دنیا برایم کر است و فقط تو گوش شنوای حرفهای من هستی

بیا دوباره برایم حرف بزن و من گوش کنم

میخواهم گوش شنوایت باشم

میخواهم سنگ صبورت باشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: گوش شنوا, چشم, دیدار,
[ دو شنبه 31 شهريور 1399 ] [ ] [ پری ها ]
.: Weblog Themes By موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ پری ها، ویژه دختران و زنان ایران زمین خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 8049
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1